Bieži Uzdotie Jautājumi
Kad es varu ievākties?
Uzreiz pēc līguma parakstīšanas un depozīta iemaksas.
Cik liela ir depozīta maksa?
Depozīts ir divu mēnešu īres maksas apmērā.
Kad jāveic pirmā īres maksājuma apmaksa?
Rēķinu par pirmā mēneša īres maksu saņemsiet pēc dzīvokļa nodošanas Jūsu rīcībā.
Kā varu rezervēt papildu pakalpojumus (noliktava, velonovietne utt)?
To var izdarīt līguma parakstīšanas laikā vai vēlāk, izmantojot mobilo lietotni.
Vai varu deklarēt dzīvesvietu īrētajā dzīvoklī?
Jā. Dzīvesvietas deklarēšanu iespējams veikt šajā saitē: https://www.pmlp.gov.lv/lv/pakalpojumi/e-pakalpojums-dzivesvietas-deklaresana-vai-noradisana
Vai ēkā ir videonovērošana?
Jā, videonovērošana tiek veikta visā teritorijā un koplietošanas telpās.
Kur varu novietot velosipēdu vai bērnu ratiņus?
Velosipēdiem paredzētā novietne atrodas pie ieejas ēkā, slēgta novietne ēkas pagrabstāvā, slēgta novietne bērnu ratiņiem – pagrabstāvā. Vietu var rezervēt līguma parakstīšanas brīdī vai vēlāk, izmantojot mobilo lietotni.
Vai man ir pastkastīte?
Jā, pastkastītes ir pieejamas ēkas foajē.
Ko nozīmē “viedā atslēga”?
Tas nozīmē, ka dzīvokļa un ārdurvju atvēršanai nav nepieciešama tradicionālā atslēga – piekļuve ir iespējama, izmantojot kodu, karti vai mobilo lietotni.
Vai kādas durvis atveras ar parastu atslēgu?
Ar parasto atslēgu var atslēgt tikai pastkastītes.
Vai dzīvoklī ir veļas mašīna?
Dzīvokļos nav individuālu veļas mašīnu, taču ēkas pagrabstāvā ir koplietošanas veļas mazgātava.
Vai dzīvoklī ir iebūvēta virtuve ar tehniku?
Jā, visos dzīvokļos ir pilnībā aprīkota virtuve ar mēbelēm un sadzīves tehniku, tostarp trauku mazgājamo mašīnu.
Kā tiek aprēķinātas papildu izmaksas?
Maksa par ūdeni un elektrību tiek aprēķināta pēc faktiska patēriņa. Pārējās papildu izmaksas tiek sadalītas proporcionāli dzīvokļa platībai.
Sazinies ar mums
Ja Jums ir jautājumi par īrei pieejamajiem dzīvokļiem vai pakalpojumiem, droši sazinieties ar mums!
Eften Living
+371 2026 6622
info@eftenliving.lv
Raksti mums
"*" indicates required fields